Pages

Tuesday, July 12, 2011

back to school!!!!


assalamualaikum

well hello there!

yeahh, let's get back to school! hehe..
i just went to my secondary school last thursday tapi baru hari nie aku dapat update. huhu! kitowg kena incharge one motivation slot untuk form 3 students. actually aku tak tahu apa2 pown.. aku join sbb ada sowg hamba Allah 2 msg aku tengah2 malam then call aku pagi2 buta ajak aku join jgk. haha! at first aku reluctant jugak nak join, tapi aku entah macam mana bley plak berubah fikiran kn. dan hikmahnya, MURAH REZEKI aku you alllssssss taw... haha! *annoying gle*

so let me tell you the details of the program 

location : Sekolah Menengah Sains Pokok Sena, Kedah (SAINA)
time : 10.00 p.m - 12.00 a.m
objective of the program : to motivate the students who will be sitting for the PMR examination soon. (tp aku xtaw laa whether diowg 2 termotivasi or x)

supposedly kitowg ada 3 activities yang nak dilakukan pada malam tersebut. tapi dpt buat 2 jer sebab masa yang sangat padat. 1st activity memerlukan tahap kepekakan  kepekaan yang tinggi. 2nd activity plak time to muhasabah diri. part muhasabah diri nie mmg x bley blah. aku yang mula2 rasa cm agak sebak nie tetiba rasa cm nak gelak guling2 sbb dengar suara insan yg terlibat di sebalik tabir 2. hahaha! hanya mereka saja yang tahu apa yang berlaku kat back stage 2. hehe.. 

aku xtaw laa program malam 2 bley dikataan sbgai sgt berjaya atau sedang2 aja. ye la, briefing about the program kiotwg wuat kat MyFC(saudara KFC jgk nie) sbb suma x sabar2 nak isi pewut masing2. aku x focus sgt pown time briefing 2, aku lbey focus kepada burger aku yang besar tahap x muat nak masuk mulut aku yg cumey nie, haha! after suma dah kenyang2 barulah gerak ke sekolah.
nak tgk insan2 yang terlibat?? suma ada dalam 11 orang kalau x silap aku.. :)


gambar x jelas sebab adik 2 tgkp jauh sgt.
aku taw aku kurang tinggi, tp x perlu laa cekdet atau nama sebenar mahathir nak berdiri blakang aku, kn dah x nmpk full muka hg 2.. haish~

gambar x jelas lg +++ cekdet dah start hyperactive dengan melompat keluar dr gambar..
aku x dapat bayang cmna dia bley survive dekat london 2.. siggghhh~

gambar nie plak masing2 berusaha kuat untuk menunjukan kecumeylan masing2, haha!
cekdet xda dlm pix nie sbb dia dah melompat keluar.
perlu ker aku mention nama setiap insan kat dalam pix nie?? xperlu kot kn, sbb aku pown malas, hehe!

lepas jer habis program 2 kitowg keluar lepak kat kedai makan yang berdekatan. suma refill blk tenaga yang dah abih td. sepatutnya malam 2 tido kat hostel skolah, tp disebabkan lepak smpai lewat pagi confirm2 nnt pak guard byk soal plak kn, so kitowg yang girls nie decide pegi tido kat umah shuhada sbb umah dia yg paling dekat ngan skolah.. :D 
yang boys plak aku xtaw diowg tido mna, maybe ada yang balik umah sndr n ada yang menumpang kat umah owg.

2 jer la kot yang aku nak cerita bout apa yang berlaku malam 2. hehe!
keesokkan hari nya plan nak keluar main bowling n karaoke ramai2 then tgk movie, tp yang jadi nya hnya sebahagian saja. apa pown mmg enjoy gla sbb aku dah lama x berfoya2 cm 2.. haha!

sekian!! toodles~ ;)


p/s : klu kowg perasan dalam pix 2 ada insan kembar yea n diowg sgt mental, haha! and aku sgt berbangga dapat kwn2 yg jujur mcm insan2 kat atas 2 sbb they keep on saying that "awat hg nie makin kecik ja?? macam x ckup zat. " pfffftttt.. aku mmg sayang hampa suma! tima kasih.. :p  





2 comments:

Cikrosecute said...

Teringat zaman2 sekolah dulu hihihi

http://hairuliza-anakku.blogspot.com

ateen fiqah said...

kan?? rindu zaman sekolah.. :)