Pages

Friday, January 27, 2012

setiap sujud terakhir ku


Assalamualaikum

Padamu yang DIA pilih sebagai imamku,
ketahuilah...
aku bukanlah wanita sempurna, seperti yang mungkin kau harapkan.
dan aku tahu, kaupun bukanlah lelaki yang sempurna..
tetapi aku berharap ketidaksempurnaanku mampu menyempurnakan dirimu.
aibmu adalah aibku dan indahmu adalah indahku...


Ketahuilah...
disetiap sujud terakhir ku,
aku berdoa, seandainya telah Allah catatkan engkau tercipta untukku,
maka seiringkanlah kita dalam melayari kehidupan ini dan halalkanlah hubungan kita ini.
tetapi, seandainya engkau bukan milikku,
aku bermohon diberikan kekuatan menolak bayanganmu jauh ke dada langit,
agar aku sentiasa tenang walaupun tanpa bersamamu.....
sesungguhnya Allah Maha Mengetahui segala yang terbaik untuk hamba-hambanya yang lemah ini
^_^





No comments: