Pages

Thursday, May 26, 2011

Kembali Pulih!


assalamualaikum

hello there.. dah agak lama jgk x update kn? 
actually baru jer pulih dari sakit yg menghalang aku utk mengadap lappy nie lama2.. mungkin DIA suruh kurangkn mengadap lappy nie and lebihkan mengadap sesuatu yg lebih baek dr ini.. hoho.. 
(ayat apakah?? lyn jer..~) :D

alhamdulillah, setelah lbey kurang 2 minggu jgk aku terpaksa menelan segala jenis ubat yg agak besor jgk saiz nye mcm aku nie sakit dah kritikal sgt dah klu tgk kpd saiz ubat 2 tp okey laa utk kesihatan tubuh badan ini ku gagahi jgk menelan ubat-ubatan itu.. (pnjang plak ayat nie) hahaha! dan dkt 2 minggu jgk lah aku x kuar2 dr umah nie.. wahhhhhhhh.. terasa cm bagai katak di bawah tempurung.. cewwaahh~ dah lama aku x mengaplikasikan bahasa jiwa bangsa nie.. hehe! disebabkn penyakit itu aku terpaksa berada di rumah jer, x bley g mana2 pown.. cdey kn?? :(

so!!!!!!!!!! ESOK adalah ari yg di tunggu2! 
CUTI SEKOLAH DATANG LAGI!!! hahaha.. mcm aku plak yg skolah kn..
esk nak ajak adik aku yg x berapa nak KECIK 2 g tgk wyg cerita NUR KASIH!
dah lama nak tgkkkk, so bila dah sembuh nie mmg wayang laa tempat 1st yg akan di serang..
then next week insyaallah akan bergerak ke KL plak.. g umah abang.. weee~
siap sedia utk SHOPPINK plak yeahhhh~ ME LIKE!!!! :D

rsanya sampai kat cnie jer la kot..
jaga diri dan kesihatan yea rakan2, xmo sakit2 mcm tuan punya blog nie.. hehe!
tke cre!! till da next post~ ;)


No comments: